Design baru - kaellaaaa's

Advertisement

Design baru


Assalammualaikum J

Siapa perasan dengan perubahan blog saya ? put your hands up! Hehe

Dulu bila tengok blog orang cantik-cantik jeles sangat, lagi-lagi dengan design yang comel-comel ni haih tak boleh tahan hati tau nak tengok. So masa blogwalking dekat blog orang yang cantik ada perasan owner blog tu review tentang blog editor, saya apa lagi terus cari orang yang edit blog tu lepas itu terus chat. Masa mula-mula dulu rasa sayang nak edit blog lama ni, yelah sebab dah sayang sangat dengan blog lama, biarpun simple je tapi kalau dah sayang kan, nak buat macam mana. Hee so bila tengok design yang cantik-cantik ni mulalah fikir, baik edit blog, nak kasi cantik sikit. Nak kata edit ni bolehlah sikit-sikit tapi bab kena tick dengan code tu yang tak boleh blah tu. Jadi, bila jumpa orang yang dah pandai edit blog ni takpayah la nak peningkan lagi kepala dengan code.


Nampak comel kan ? saya sangat berpuas hati dengan servis sis hawa . cara sis hawa edit blog saya kena sangat dekat hati saya (auch!) dah la servis murah, lawa pula tu, and a big thanks and sorry to sis hawa sebab tabah hati layankan perangai saya yang mengada-ngada ni.


Takpa, blog lama kita simpan jadikan kenangan. Dah tukar design baru ni harapnya lepasni semakin rajin nak berblogger. ( doakan kaella tau! )

Jadi, sesiapa yang nak blog cecomel macamni, cepat-cepat contact sis hawa tau. Sebab sis hawa editkan memang kena dengan hati.


Post a Comment

0 Comments