last day call "student" - kaellaaaa's

Advertisement

last day call "student"

Assalammualaikum :)


Haihh.. first of all aku nak say HELLO to my blog, deep. Setelah sekian lama aku tak on blog aku ni dah memang besarang gile dahh kat blog aku ni.. hahah kalau boleh sarang dengan labah-labah sekali ada kat sini. HAHAH .. tapi tu tak bemakna yang aku ni dah takde mood nak buka blog, hello blog ni aku dah lama simpan takkan nak sia siakan riwayat hidup dye kan ? Haih ade je laa :D 

Hmmp back to my topic, cehh wahh.. dulu aku student SMA TOH PUAN HAJAH RAHMAH wuu sekolah yang aku bangga banggakan tu.. HAHA tapi maybe sekarang aku dah jadi ex sekolah tu tapi kebanggan sekolah tu still aku pegang laa. Hahah :D 

Sedihh bila ingat balik next year aku dah tak sekolah dah, dan kerja ak hanya duk diam dalam rumah layan game, tv, internet yang sangat membosankan.. like i hate it much.hmmp dan tipulah kalau aku tak rindu kawan aku, ciss bedebah punya rindu, and yess aku rindu dorang macam ntah susah nak diluahkan dengan kata-kata. Wuhuuu ayat :D tapi it is real laa, aku tak sanggka aku dah pisah dengan dorang tapi ukhwah fillah kitaorang tetap utuh laa macam mana utuhnya kami kat sekolah tu 6 tahun lamanya. Hahah. Iyess laa dulu ak nak sangat habis sekolah cepat, sebab malas nak hadap buku lama-lama tapi sekarang ak harapkan yang lain, aku harap dapat putar balik masa ak nak balik kat umur aku 13 y/o and make a new history with them.. kalaulah boleh tapi in fact dah tak boleh dah, bumi akan sentiasa berputar dziella and ill should know it better.. deep :)












Haihh ill know them dah sekian lamanya and dah tauu perangai dorang ni dah sekian lamanya.. tapi sekarang.. oke stop it, aku dah nak nagis dahh rindu kat dorang ni.. hmmmp. 

Apapa pun i want them know that i love them as much as i do, i miss them as much like i do.. 
Sahabat akan sentiasa di hati untuk menemani, bukan untuk menyakiti, only with them kau boleh tunjuk lagak gile kau, tapi with the new on belum tentu kau berani.. chill it wokeyy :'( 

Post a Comment

0 Comments