STAM or WHATEVER - kaellaaaa's

Advertisement

STAM or WHATEVER

Assalammualaikum -.-



hai and haii.. HAHAHA.. big most important tittle right ? haha.. 

ok , start it. actually confuse sikit leee, pasal next year ni macam mana. bingung dan bingung dan bingung. ok, firstly, semangat wehh mauu ambik STAM guess dapat angkat laa konon subjek STAM ni, sekali lastly bila ditengok-tengok agak mencabar jugaa, bukan lagi agak tapi memang mencabar laaa, hafalan tu jo. aiii ngam laa dengan kepala otak aku ni, dah laa menghafal 5 hari kemudian baru masuk , ni kan pulak mauu menghafal jakk, takddo subjek lain langsung, yang ada HAFALAN sahajaa k .. OMG ! that's whut i'm talking abouuuuuuut. bikin seram k ..

then when i'm think and think lastly i got an idea. awal tahun masuk jak dulu, ambik stam jak dulu after 3 month dapat result baru tentukan mauu teruskn or takk. yang penting kalau result ok jeee, takdoo spoil jeee kira mauu masuk U teruss.. ngeeeeee ~ macam aku , masuk U sudah ohh.. HAHAHA.. takpa laaa, ada aku kesah orang nak kata apaa, that's is my own decision, and i made it, kalau halang pun aku tetap akan pilih jalan yang aku buat ni. HAHAH.. get it ? 

Dannnnn.. doakan aku ehh dapat result yang ok , supaya nanti boleh cepat-cepat masuk U..
ok.. tell youu, Firstly, dalam hati memang semangat nak mbik STAM ni tapiii, haha tapiiii, sudah aku tauu kepala aku ni loading menghafal and that i get it, takkan mauu paksa kan, buat setakat yang mampu sahajee, then memanglah ikut jalan singkat 1 year only maa terusdapat DIPLOMA , itu kalau luluss, kalau takk ? eh.. Astagfirullah, x boleh cakap KALAU, KALAU NI.. aaa :) tapi kalau gagal 1 gagal semua, tapi sama jugalah kan cita dy, kalau lulus yo laaa masuk U ambik IJAZAH terus, tapi kalau x lulus you get it , samo je laaaa ngan ambik DIPLOMA dekat U ,2 tahunn juga citanya kan ? 

so, about that, i made a decision , kalau RESULT SPM ok jeeee, takde spoil jeee, mantap jeee yeyehhhh direk masuk U laa ni nanti , tak kesahlaaa DIPLOMA 2 tahun , takpe laaa, kan orang cakap tuntutlah ilmu hingga ke negara china , kan ? so x kesahlah kalau nak belajar dapatkan diploma 2 tahun. and yess, kalau result hampehhh jeeee, macam spoil jeeee, macam tak ok jeee dengan hati yang rela sebenarnya, sambung je laaaa STAM , yang penting kena banyak menghafal laaa, baru kereeeeeeeekk .

lastly, doakan saya ehh dapt RESULT yang oke jeeee, aigooooo risauu sangat laaa.. and doakan saya cepatcepat dapat tawaran masuk U .. ngeeeeeeee -.-

ok cukupp.. nite all .
assalammualaikum :)
p/s ; follow my blog i do follow you back -.-

Post a Comment

0 Comments